onsdag 20 april 2011

Fjäderfestival....

En fjäderfestival pågår just nu hos Pyssloteket. en utmaning med påsktema och med fjädrar. Jag altrade en låda...

Tänker ge den till min dotter som älskar turkost...precis som sin mor :)


Lådan är fylld med matchande påskgodis.

Jag har dekorerat generöst med blommor, blad, pärlor och givetvis fjädrar. Äggen har jag målat och mistat.


Lite roligt med denna tävling är att man kommer få rösta.
På skärtorsdagen 21/4 kommer bidragen att läggas i ett inlägg i bloggarna och Pysslotekets Designteam, inklusive GästInspiratörer, kommer att ge poängröster till 3 olika bidrag.

1:an får 12 poäng, 2:an 10 poäng och 3:an får 8 poäng.

Och när bidragen ligger uppe i bloggen får även ni bloggläsare chansen att göra eran röst hörd. Läsarnas röster räknas ihop och ger poäng till 1:an, 2:an och 3:an.

Jag tyckte i alla fall att det var ett roligt sätt att utse en vinnare.

Tjingeling....I morgon flyger jag till Blåkulla!! ;)

Kram Katja

4 kommentarer:

  1. Va fin asken blev,underbara färger & dekorationer.

    SvaraRadera
  2. Åååååh men jisses vilken underbart vacker ask!! :)
    Snygga färger har du valt också, den är sååå fin, din dotter kommer att bli jätteglad!
    Vi syns på Blåkulla i morgon då, jag ska också dit i år igen. ;) Glad Påsk!
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  3. Men vad fin! Du är SÅÅÅÅÅ duktig!

    Kan du inte visa den för Josefin på The Scrapbook Store? Hon älskar också turkos!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  4. Underbar ask, underbara detaljer!!
    Jag gillar färgvalet , det blev mycket snyggt!!
    Önskar dig en härlig påskhelg
    Glad Påsk
    Kramar Anneli

    SvaraRadera