onsdag 6 april 2011

Provar mig fram...

Ja, just nu så provar jag lite med att färga spets och att distressa tyg..... och håller på och pysslar fram lite egna dekorationer.

Lite blixtlås blommor har det blivit.

Kommer att dekorera dessa med lite pärlor vartefter.

Färgat med distress och mistat lite. Upptäckte att mist från Tattered Angels var helt överlägsen.



Kommer använda spets och tyg på lite kommande alster....

Har gjort två tags... Med distressat  och stämplat tyg.


Egengjorda blommor i tyg.



Ja, att jobba med både tyg och papper känns som en rolig kombination.


Dessutom vill jag hälsa alla nya följare välkomna! Vad roligt att ni vill vara med på min blogcandy!
Ni är bara så underbara och gulliga!!
Tack!!
tack för att ni är med och firar!

Här ser ni ett flaggspel som jag har gjort till mina barns födelsedag... 19 åringarna vill inte längre ha ballonger!! haha...


Kram till er alla!

Katja

3 kommentarer:

  1. Vilka snygga dekorationer du har gjort! Har du virkat alla de små blommorna själv??

    Kanske Scrapparazzis april-utmaning vore något för dig eftersom man ska ha med minst en hemgjord dekoration? Kolla här:

    http://scrapparazzisblogg.blogspot.com/2011/04/aprilutmaning.html

    Charlotta

    SvaraRadera