torsdag 28 april 2011

Våren och maj månad

Oj oj... det är härligt med vår! Men just nu har jag som mest på jobbet att göra, kommer behöva jobba övertid ;(.

Sedan nästa vecka ska vi börja lägga golv och tapetsera 3 rum på övervåningen. Därefter ska trallen på uteplatsen läggas... examination av unversitetutbildningen,sys examensklänning, fixa dekorationer, studentdekorationer, bak och mat och allt ska vara klart till 1 juni. Den 1 juni har vi student fest för mina två barn.

Så, jag satt här och fundera när jag ska hinna få lite tid över för pyssel? Ska göra mitt bästa för att lite nytt ska komma ut här på bloggen.

Här är ett kort som jag har gjort...Mycket tror jag Snojbi känner igen ;)

Det var länge sedan jag färglade.


Tyckte det var lite roligt med ett utstansat staket i stället för en spets.

Hoppas ni alla har det bra
Kram kram

8 kommentarer:

  1. Tack söta du, ja mår ju tyvärr inte så bra så jag har inte kunnat posta dina saker än. Men jag ska försöka få iväg det i helgen så du har det på måndag. är det ok?
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja glömde ju skriva att jag älskar ditt kort :D super fint

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart sött kort! Vackra, milda färger. Gillar det verkligen :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  4. Superfint kort.
    Visst känner jag igen endel

    SvaraRadera
  5. Jättemysigt kort,
    härliga färger.
    Ha en bra fredag!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Ursnyggt!Ursnyggt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt kort,och oj vad ni håller på att jobba,kul när det är färdigt.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  8. Ett väldigt fint kort! Tyckte staketet passade perfekt just till den stämpeln :)
    Oj vad mycket ni har att göra...men känn ingen press över bloggen, vi finns här när du har tid & lust :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera