onsdag 4 maj 2011

Blommor, blommor

Under april månad hade Scrapparazzi en utmaning, man skulle få med sina favoritblomma, ha med minst tre kanppar och två blommor. Man skulle även ha med någon egengjord dekoration. Vi fick inte visa den förrän nu maj. Det blev en LO. Mycket färg för att vara mig.


Bilderna är på mina tjejer när vi var i Prag.

Jag har fått med tre knappar.

Jag tycker om att göra lite egna dekorationer. Har en förkärlek för tyg;) Här har jag mistat linnetyg.

kram kram Katja

7 kommentarer:

  1. Vilken fin LO med härliga färger och söta flickor :)
    Ha en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. En jättefin LO med fina töser.
    Kul med egna dekorationer.
    Lila är ju aldrig fel, snygg färg.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Underbar LO i härliga färger, jättefin!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Helt underbar. Vilka färger, så snyggt! Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Mycket fina och mysiga färger :)

    Hälsn/TessiBessi

    SvaraRadera
  6. super snyggt, ja gillar dom färgerna.. syren är en av mina favorit blommor :D
    Hoppas paketet kommit fram. Medela om du tycker det var för lite.
    kraaam

    SvaraRadera
  7. Nu finns det lite "värdelöst vetande" om mig i bloggen, håll till godo ;)

    SvaraRadera