söndag 15 maj 2011

Kort med cdskiva

Jag har gjort ett kort där jag har stämplat med en av Vildas stämplar på en cdskiva. Kortet passar bra till en kille/ herre tycker jag.
Lite Tim Holtz dekorationer och papper har jag använt mig av.


Har fotat ute, på vår nya trall. tralalaa.... trallalala.....
Det var dock lite svårt att inte få med sig själv:)

Tim Holtz snygga utstansade urverk kommer i bakgrunden... Den är verkligen jättesnygg!


Jag åkte förbi storstan, Stockholm i onsdags. Anna på Pyssloteket var i sin butik före öppningsdax så att jag fick komma och handla. Jag handlade min alldeles egen cuttlebug. Yoihoo!!! Så givetvis blev det en gäng med TH stansar och några spellbinders. TH papper och lite nya dekorationer fick också följa med mig hem. Happy happy!!

Så nu har jag lite nytt framöver :)

Idag är det min dag på Vilda Stamps, så senare idag kommer det ett alster av mig. Kika in och lämna gärna en kommentar. Jag uppskattar det.

Ha en fortsatt fin dag!
Katja

5 kommentarer:

  1. Detta kort va tufft och passar verkligen till en man/kille.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Snyggt verkligen ett kill kort :)

    SvaraRadera
  3. Häftigt kort och grattis till din cuttlebug. (Ångra inte att jag köpte min, hur användbar som helst.)
    Ha en trevlig Söndag
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Snyggt och tufft :)
    Ha en bra dag.
    Kram Lisa

    SvaraRadera