lördag 11 juni 2011

Pink Paisley

När det var scrapmässa, så fick vi ett kit med Pink Paysley, blommor och lite annat och en utmaning var att att skapa antingen en lo eller kort.

Så här blev mitt resultat... och gissa... Jo, jag vann med kortet!








Nu när det såå fantastiskt fint väder så blir det mindre pyssel. Sedan så gör jag så mycket mer och nu har jag mycket ideér. Så mycket som jag vill göra när jag har semester vill sy, tova, virka och givetvis scrappa.

Sedan hör det sommaren till att vara på landet, åka ut med båten och en liten resa utomlands.
Ja... vad härligt det är med sommar!!

Kram kram

Katja

4 kommentarer:

  1. Förstår att du vann med det fina kortet,grattis!!

    SvaraRadera
  2. Underbart fint kort så jag förstår att du vann.
    Sommar är en underbar tid

    SvaraRadera
  3. Du gör det ena fina kortet efter det andra. Jag förstår att du vann ,för kortet är helt underbart. Ha en bra dag. Kram Nina

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!
    Men så är kortet jättefint också :)

    SvaraRadera