söndag 14 augusti 2011

Bästa sommarminne

Mitt bästa sommarminne är känslan att vara på väg... vara på väg till Kreta.

Vilket är ditt bästa sommararminne? För du har väl inte missat att inne på Magdas forum så pågår det just nu en utmaning att scrappa ditt bästa sommarminne. Kika in där du med!


Just nu är det min bloggdag inne på Magdas blogg och idag ger jag lite tips om att fotografera med mobilen och givetvis bjuder jag på ett alster. Vore jätteglad om du kikade in där med och skriver en liten kommentar.

Ha en härlig söndag alla goa scrapparvänner!!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken läcker LO du har gjort, coolt med biljetten/boardingkortet. =)
    Jo jag prenumererar på Swirlydoos, det kostar ca 350-400 kr. Jag gillar dessa kit massor, dels för att jag får massa nyheter som jag inte sett någon annanstans, å dels för att det är precis i den stilen jag gillar. Tycker absolut att dom är prisvärda. Jag brukar lägga till ett cardstock-add on oxå (för 6 $) perfekt till de mönstrade papprena.. =) å för det mesta lägger jag även till ett extra papperspaket med mönstrade papper.. Kika gärna in på deras sida http://www.swirlydoos.com/news.php kolla in i forumet som är jättetrevligt, å i galleriet. =)
    OM du vill starta din pren,ange gärna mig som referens ;) tror att vi får ett kit gratis då =)
    ha en härlig dag, kramar Karin.

    SvaraRadera
  2. Känslan att sätta sig på ett plan och få åka utomlands går knappt att beskriva..
    Härlig LO.

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt. Minnen är härliga.

    SvaraRadera