måndag 1 augusti 2011

Vinnare i min sommarcandy!

Så roligt att ordna candy till nya samt trogna läsare!
Nu är det dags att meddela vinnaren! Lappar har skrivits och lotter har dragits av min dotter Felicia.

Så.... da..da....da....

Trumvirvel
*
*
*
*
*
*
*

*

*

*

*

*

*

*
***
Vinnarern av blogcandyn är/ The winner is:
Grattis!

*
*
*

Vinnare av hemligt paket har även dragits bland mina följare/My secret prize goes to:
Priset bland mina följare går till:
*
*
*
*
*
*
*

*

*

*

*

*

*

*

***

Tjejer, maila till mig så skickar jag era vinster!
katja_joulak[@]hotmail.com
Ta bort klammrarna så blir det rätt!

Tack rara ni.... det är tack vare er läsare som det är så roligt att ge!

Massa kramar från mig


11 kommentarer:

  1. Congratulation to the winners and to you, dear, for the lovely candy! God bless! :D

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS till vinnarna!!! Kramizar

    SvaraRadera
  3. Massor med grattiskramar till vinnarna!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ååh vad skoj jag vann! Ska bli spännande att se vad det är!

    SvaraRadera
  5. Är jätteglad. Grattis till ziro också. Har skickat iväg ett mail.

    Ha det bäst!
    Johanna

    SvaraRadera
  6. Idag kom min vinst! Tack så hemskt mycket!!!

    SvaraRadera