måndag 28 november 2011

Önskelista

Det närmar sig jul och det ska skrivas önskelistor. Gillar vintage och shabby chic stilen bäst. Men jag håller på att utforska klet och kladd....

* Glimmer Mist i alla färger
* Runda grattis stämplar från Inkido
* Canvas tyg
* Melissa Frances rub-ons
* Vita-beige-champange halvpärlor
* Dusty Attic Chipboards (gärna de större)
* Cirkel dies
* Vita-champange pärlswirlar
* B-wire 3/4- svart, brun, rost, silver
* Modeling paste
* Staket die-TH
* TH-kugghjul
* 7 gypsies kugghjul
* Steampunk stämplar
* Steampunk papper
* Chipoard snöflingor- You Do
* Julgran die -Magnolia

Vad önskar du dig?

Här kommer min julkrans. Den har kottar och hjärtan som kommer från Amsterdam.
Är det någon som vet hur man gör "flikar" på bloggen av ett inlägg?

Kramis Katja

6 kommentarer:

  1. Vilken snygg vintrig krans.
    Ingen idé jag önskar mig scrapbooking saker av mannen,
    bättre att köpa dom själv,kan ju önska mig pengar ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygg krans.Jag önskar mig pengar för att köpa en BIA. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken krans såååå snygg

    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Super snygg krans... den ser riktigt frostig ut :D Kul med önskelista... hoppas tomten är snäll med dig

    SvaraRadera
  5. Vintrig och jättefin krans. Blir sugen på att göra en egen att hänga på ytterdörren.

    SvaraRadera
  6. Mysig krans, många fina detaljer.
    Jag har gett familjen en lååååång
    detaljerad scraplista :)

    SvaraRadera