söndag 4 december 2011

Tomtens julverksta

Marie och Monica hade i torsdags julkortsverkstad i butiken Smått och Gott. Vi fick lära oss tre nya kortvikningar. Vilket passade mig utmärkt, då jag gärna vill se hur man gör, mer än att läsa mig till.

Hann klart två kort. Här är ett tändstickskort. Detta kort kommer jag att göra fler gånger, vikningen var enkel och söt.



Det andra kortet är ett Surprise Pop-Up Card.
Dra i tagen och få din hälsning.




På torsdag är det åter Julverkstad och jag rekommenderar verkligen ett besök hos tjejerna.

I går var jag hos Scrap-Perra träffen. Roliga utmaningar, demos och en massa trevliga tjejer. Visar upp ett par alster i morgon där ifrån.

Ha en fin andra advent!
Katja


5 kommentarer:

  1. Va kul och träffas och pyssla tillsammans,
    och roligt att lära sig lite nya saker.
    Ha en bra 2:a advent.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga vikningar och så fina julkorten blev... Ha en fortsatt trevlig 2:a Advent!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort,
    trevliga vikningar.
    Ha en bra vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så ljuvligt kort och en härlig vikning

    Kram anneli

    SvaraRadera
  5. Det var trevligt att träffa dig i lördags! Jag hoppas att vi ses vid fler tillfällen...

    Kram
    Helen

    SvaraRadera