lördag 27 oktober 2012

Dottern

Min dotter är just nu studerande i Finland.... Jag befinner mig där idag;)
Har gjort en påse som jag fyllt med godsaker som hon fått av mig.
 Har grundat påsen maed gesso, akrylfärg och lite stämplar.



Min dotter studerar till hundkonsult och det är marknad där idag och klassen har diverse hundprylar till salu. Jag har bland annat bidragit med att torkat blodpudding som jag lagt i små  påsar som de kan sälja.  Torkad blodpudding är perfekt hundgodis.


Ha  en bra helg alla!
Toivotan teille hyvää viikonloppua!
Katja

3 kommentarer:

  1. Snygg påse och fina påsar till hundarna,
    gissar att dom kommer att bli sålda direkt.
    Nu blev jag nyfiken,
    hur torkar man blodudding till hundarna??
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Tänk att blodpudding kan bli så fint! :) Jag vill också veta hur man gör... Tyvärr så har jag en hund som är gluten men en liten mumsbit i lagom mängd funkar!

    SvaraRadera