tisdag 24 september 2013

En ny scraphelg- Enköping

Nu har jag varit på ännu en fantastisk scrapphelg. Enköpingspyssel från fredag till söndag. God mat, härliga  pysslande damer, roliga utmaningar och fina fina vinster. Allt detta ordnat av fantastiska tjejer! Tack!

Första utmaningen handlade om washitape. Man fick göra en layout och ett kort. Tape som jag fick "låna" av Maiden plus några nyinköpta rullar ficka pryda denna layout. Tack Maiden för lån av den snygga tapen!




Här är mitt superenkla kort... så gissa om jag vart förvånad att jag vann med detta.

Helgen fortsatte med utmaningar... färgkombo var nästa- man skulle dra slumpvis två färger och skapa med dessa. Mina blev gult och rosa... lite för gulligt för min del... men skam den som ger sig ett kort och en layout fick jag till. Till mitt kort har jag använt mig av en Gorjuss stämpel.

Den här layouten funkar inte alls för mig... skulle gjort nåt annat än kugghjul.


Tack för titten! Kommer fler alster från träffen senare i veckan.
Kram Katja

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera