fredag 20 september 2013

Helgen hos fruarna Lilja

I helgen var jag tillsammans med Mikaela och Ina  på pysslträffen hos Fruarna Lilja. Det var långt att köra (nästan 6 timmar) och vi sov över i lokalen. Det blev inte så mycket sömn. Men otroligt roligt att se vad de scrappar på västkusten. Jag vill verkligen tacka Anna, Milo och Jennifer för det otroliga arbete som de lagt ner.

Vi kom på fredagen och jag hann med utmaningen på fredagen... tog mig an den i sista timmen och den tog endast 40 min att göra. Supersnabbt scrappat. ;)

Så gissa om jag blev förvånad att jag vann med denna.

Modeling paste, mist och distresser utgör bakgrunden.

Jag hann även med ett par julkort. Detta julkort har jag liftat från ett av Karins kort. Hon gör underbart vackra kort.




Det blev ännu ett julkort fast mer i bruna toner.

I helgen är det en ny pysselträff  denna gången blir det Enköping. Inte alls lika långt att köra. Ca 40 min härifrån.

I morgon visar jag fler alster från träffen. Har även bilder på Instagram- mezzanotteskapar
Kram Katja



1 kommentar:

  1. Jag är inte alls förvånad att du vann med den, supersnygg och så läckra detaljer med både färg och halvpärlor!!!!
    Jättefina julkort du gjort oxå, gillar båda färgsättningarna och detaljerna!
    Härligt med så mycket pyssel på helgerna =)
    Kramis

    SvaraRadera